Graduació Primària. Bon estiu!

Hem finalitzem el curs escolar. Un curs que el definim com el de l’aprenentatge, un curs  insòlit i molt complicat, ple d’incertesa i moltíssima por. La situació  sanitària que teníem ens va fer repensar la manera de donar classe, d’aprendre, de treballar,..de fer de l’escola un lloc segur i gràcies a la implicació de tots i totes dels que formen aquesta gran Comunitat Educativa, ho hem aconseguitt … i amb nota !!!

Hem fet un esforç enorme i hem demostrat que junts podem amb tot.

Enhorabona i Gràcies de tot cor ❤️ a totes i tots per fer-ho possible, i el reconeixement més sincer als/les vertaders/es protagonistes, el nostre alumnat, per tindre la capacitat d’adaptar-se a les circumstàncies sempre amb un somriure baix de les mascaretes que ens han acompanyat al llarg de tot el curs, ens han demostrat que els autèntics herois no estan només en els còmics, els tenim a casa.

Aquest curs hem aprés a somriure amb els ulls, a abraçar amb els colzes i expressar amb mirades tot el que sentim. Ha sigut el curs de les normes , on hem estat més limitats de moviments, però hem sabut apreciar el veritablement important en aquesta vida.

Tot l’equip de La Casota (mestres, personal no docent, monitores, famílies , Ampa, personal de neteja…) estem orgullosos de tots els xiquets i xiquetes de l’escola, són el nostre valor més apreciat.

Donem les gràcies també a l’equip docent, un equip humà immillorable que ha fet fàcil el que creiem que era impossible. L’esforç que han fet ha sigut molt gran i ens sentim orgullosos de tots i cadascun dels membres que el componen.

Desitjar-vos un bon i merescut estiu. 😎🏖⛰

I no volem despedir-nos sense acomidar- nos d’una promoció que ahir es va Graduar

Enhorabona a tots els xiquets i xiquetes de 6é de Primària.

Disfruteu i cuideu-vos molt, que vos volem veure a tots i totes a la tornada, que serà el dia 8 de setembre.🌈❤️