PROJECTE RAPSODES 2021

QUÈ ÉS EL PROJECTE RAPSODES 2021?

És una iniciativa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport adreçada als educatius públics no universitaris.

Finalitat: intercanvis d’experiències educatives al voltant de la poesia oral improvisada, la cançó tradicional, la glosa, el rap, etc. per tal de promoure activitats d’ús real del valencià que afavorisquen la competència comunicativa i les actituds positives cap a la llengua pròpia. El projecte s’insereix dins de la convocatòria d’intercanvis escolars, reconvertida en “intercanvi d’experiències educatives“ escolars, per adaptar-se al context actual.

En aquest curs hem participat juntament amb el CEIP Serrería de València amb la col·laboració d'Esteve, del grup valencià AUXILI.

Hem ampliat el projecte per a tota primària, aprofitant la setmana cultural per a realitzar un taller de poesia on es van crear les lletres que cada classe ha convertit en Rap.

DESCARREGA EL DOSSIER COMPLET