Snappet Doctor Alemany

Durant el segon trimestre els mestres de 2n i 3r cicle de primària hem realitzat una formació sobre una metodologia innovadora on s’utilitzen les tablets com a ferramenta d’aprenentatge.

Snappet és un programa que està dissenyat per treballar els continguts de les àrees de llengües i matemàtiques en qualsevol nivell de primària. En aquesta metodologia l’alumne pot treballar de manera més individualitzada i flexible segons el seu nivell curricular. Amb l’avantatge de poder accedir des de qualsevol dispositiu des de l’escola o a casa.

En aquest 3r trimestre els cursos de 3r, 4t i 5è estem utilitzant aquesta metodologia per a vore els diferents usos educatius i didàctics que es poden donar i decidir de cara al curs següent si volem continuar.