FALLES 2021

El ritme, la música i la festa són característics d’aquesta època de l’any al nostre poble i, per tant, a l’escola es respira aquest ambient fester tan propi de les Falles.

Al llarg de la setmana de Falles el nostre centre s’ha convertit en un autèntic cau fester en el que hem viscut la germanor entre totes les falles del poble.

L’alumnat ha acudit amb la indumentària pròpia d’aquesta festa (brussons, mocadors, jaquetes amb la insignia de la falla, etc.). A més, hem tingut tota l’escola repleta de coets preparats per a la traca final i, per grups, l’alumnat ha realitzat una falla per a formar part de l’exposició fallera. La creativitat ha brillat i les crítiques han estat tot un encert.

Per a finalitzar la festa, tot el centre ha realitzat una mascletada que s’ha escoltat en tot el poble i els grups de 5é i 6é una batucada al ritme de la cançó “Karrasketon” de La Fúmiga.

A continuació, us deixem un recull dels millors moments d’aquests dies. Ho han passat genial!

“Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà”