Introducció

Dos són les qüestions fonamentals que es planteja la persona coordinadora TIC la primera vegada que accedeix al càrrec:

  • Quines són les meues funcions?
  • Quina relació i comunicació, amb el centre i amb l’Administració, he de mantindre per a aconseguir que la meua tasca siga eficient?

Conéixer al detall les funcions de la coordinació TIC del centre ens ajudarà a organitzar i planificar millor la nostra tasca. Però també, és important establir canals de comunicació i diàleg oberts amb l’equip directiu i claustre del centre i, alhora, altres canals de comunicació amb l’Administració per a solucionar dubtes, compartir inquietuds, propostes de millora, etc., en aquest cas a través de l’equip de coordinació TIC del Servei d’Assistència Informàtica per als Centres Educatius, SAICE.

Des de la Conselleria d’Educació es promou la figura de la persona coordinadora TIC com a figura indispensable que dinamitze l’ús de les TIC en el centre, coordinant les iniciatives sorgides en el seu claustre i, amb el suport de l’Administració a través dels canals esmentats, promoga bones pràctiques TIC, especialment a nivell organitzatiu i didàctic i reconduint les funcions més tècniques a les vies i serveis establits.

De la normativa que regula les funcions del càrrec i de manera general, s’entén que existeixen quatre acompliments fonamentals: ASSESSORAR, DINAMITZAR, COORDINAR I ADMINISTRAR

funcions coordinador TIC

En aquest primer tema, ens centrarem en aspectes que donen a conéixer com s’organitza la coordinació TIC des de l’Administració i quin tipus de suport ofereix a la coordinació TIC dels centres.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies