Portals Educatius

La Conselleria d’Educació posa a la disposició de la comunitat educativa i docent, tota una sèrie d’eines digitals per a ajudar en la seua tasca. A més de les eines administratives i del sistema operatiu Lliurex hi ha diversos projectes en diferents fases d’evolució que podríem englobar dins d’esta categoria de Portals Educatius.

Mestreacasa i PortalEdu-Blogs

La plataforma tecnològica MestreaCasa oferix actualment el servici de blogs del professorat. Està prevista la seua migració a PortalEdu-Blogs durant el curs acadèmic 2024-2025. Per a més informació, consultar la pàgina web de Mestreacasa

La documentació de Mestreacasa és molt àmplia, i pots trobar-la en el mateix portal (http://mestreacasa.gva.es/web/portaleducativo). No obstant això, volem destacar el Blog personal

Aules

La plataforma Aules és el nou servici d’Entorn Virtual d’Aprenentatge que Conselleria posa a la disposició de tot el personal docent basada en el programari lliure Moodle.

Teams

L’aplicació Teams de Microsoft s’integra per a dotar de més funcionalitats a les aules virtuals creades en Aules com és la videoconferència, emmagatzematge en el núvol o les eines d’ofimàtica. Pots consultar els següents manuals per a experimentar la integració amb Aules:

També pots sol·licitar aules virtuals en Teams per als teus grups d’alumnes. En estes aules o equips per a la docència, pots crear canals per temes, pujar materials i activitats o avaluar als teus alumnes. En els següents enllaços tens informació de com començar a crear un equip en Teams per a la docència: