La Generalitat Valenciana, a través de la Direcció General d’Infraestructures Educatives, proporciona a la comunitat educativa un servei per a la resolució d’incidències o peticions relacionades amb les TIC sota la denominació SAI: Suport i Assistència Informàtica.
L’equip humà del SAI està accessible a través del portal de comunicació d’incidències i gestió d’inventari: http://gvasai.edu.gva.es/. En este portal queden registrats tots els passos i persones que intervenen en la resolució d’una incidència o petició, podem conéixer l’estat de la resolució a cada moment i a més, des de l’Administrción, es pot obtindre paràmetres per a mesurar la qualitat del servei.
Les credencials d’accés per a entrar en l’aplicació Gestió d’Incidències són les mateixes que les d’ITACA.
En este apartat, veurem detalladament el funcionament d’esta eina perquè és una funcionalitat amb la qual la Coordinació TIC ha d’estar familiaritzat per a poder exercir la seua tasca.