Canals de comunicació de la persona coordinadora TIC

És primordial i necessari establir una comunicació fluida entre els centres educatius i l’administració. Aqueixa comunicació es du a terme a través de diversos canals:

  • Comunicats de l’Administració:
    • A través de les bústies de correu per a la coordinació TIC del centre. El format és [codi_centre].ctic@edu.gva.es. És en aquesta adreça de correu on, de manera preferent i a vegades conjuntament amb la del propi centre, s’envien novetats i comunicats des de l’Administració.
  • Comunicats de la persona coordinadora TIC del centre amb el coordinador TIC provincial:
    • La persona coordinadora TIC del centre educatiu pot posar-se en contacte amb l’Administració a través del coordinador TIC provincial, per a això haurà d’entrar en la URL: https://gvasai.edu.gva.es/index.php, identificar-se, triar rol ED-CTIC i en el catàleg d’opcions seleccionar l’opció CONSULTES COORDINACIÓ TIC:
Tiquet al SAI

Apareixerà una finestra en la qual podrà indicar el motiu de la consulta. És necessari introduir el coordinador TIC de la seua província i el motiu de la consulta en el quadre de diàleg inferior. Després cal clicar a enviar.

Consulta Coordinador TIC provincial

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies