El servei de Suport i Assistència Informàtica que coneixem per SAI, s’oferix a la comunitat educativa a través del portal gvaSAI [https://gvasai.edu.gva.es/]. No obstant això, és possible contactar a través del telèfon d’assistència 961 20 76 85 de dilluns a divendres de 8:00h a 20:00h.
Entre les funcionalitats d’este portal gvaSAI cal destacar la gestió de peticions o d’incidències relacionades amb les TIC en els centres educatius. En este portal, els usuaris creen tiquets identificant una incidència o sol·licitant un servei i els tècnics del SAI aniran registrant tots les accions que es realitzen per a la seua resolució. Este sistema permet portar un seguiment de l’assistència i obtindre paràmetres per a mesurar la qualitat del servei.
Una altra de les funcionalitats d’este portal és facilitar la gestió de l’inventari TIC dels centres educatius, que permet consultar, extraure informes en diferents formats o afegir algun comentari sobre un determinat dispositiu.
Les credencials d’accés per a entrar en l’aplicació Gestió d’Incidències són les mateixes que les d’ITACA. Una vegada s’accedix a la plataforma, a la cantonada superior dreta podem triar el perfil d’accés. Cada usuari disposa d’una sèrie de perfils segons els càrrecs que té definits en ITACA:
El perfil docent és l’adequat per a crear un tiquet que afecta l’usuari, el perfil ED:Director és l’adequat per a crear un tiquet que només pot crear la direcció del centre i li permet tindre accés a categories del catàleg que només poden sol·licitar usuaris que disposen d’este perfil. El perfil Gestor TIC permet visualitzar l’inventari del centre, fer consultes o incloure comentaris en algun dispositiu com podria ser un canvi d’ubicació o que l’equip s’ha emportat al servei tècnic per a la seua reparació.
Pots obtindre informació sobre l’ús del portal gvaSAI en: