Identitat Digital

L’alumnat, els docents i el personal no docent dels centres educatius de la Generalitat Valenciana disposen d’una Identitat Digital que facilita l’accés a l’entorn digital de la comunitat educativa. A continuació, destaquem alguns dels servicis als quals es pot accedir a través de l’autenticació amb esta Identitat Digital:

  • Xarxa Wifi corporativa del centre (en fase d’implantació)
  • Oficina Virtual del Docent OVIDOC
  • Plataforma de gestió educativa ITACA
  • Plataforma e-learning Aules (en desenvolupament)
  • El sistema de gestió de continguts PortalEdu
  • Plataforma de treball col·laboratiu TEAMS
  • Dispositius informàtics del centre
  • Espai en el núvol OneDrive i SharePoint
  • Eines d’Office365 en el núvol

Esta Identitat Digital, d’ara en avant ID, va associada a una contrasenya inicial i a una clau de recuperació que poden ser consultades seguint les instruccions de les guies:

La contrasenya es pot:

La nova contrasenya ha de complir els requisits següents:

  • Longitud mínima de 8 caràcters
  • Inclou com a mínim una majúscula, una minúscula i un número

Pots consultar la Identitat Digital de qualsevol docent a través de la guia de persones proporcionada per la Generalitat Valenciana. Esta eina brinda informació detallada sobre l’àmbit laboral de tots els funcionaris públics.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies