Identitat Digital

L’alumnat, els docents i el personal no docent dels centres educatius de la Generalitat Valenciana disposen d’una Identitat Digital que facilita l’accés a l’entorn digital de la comunitat educativa. A continuació, destaquem alguns dels servicis als quals es pot accedir a través de l’autenticació amb esta Identitat Digital:

  • Xarxa Wifi corporativa del centre (en fase d’implantació)
  • Oficina Virtual del Docent OVIDOC
  • Plataforma de gestió educativa ITACA
  • Plataforma e-learning Aules (en desenvolupament)
  • El sistema de gestió de continguts PortalEdu
  • Plataforma de treball col·laboratiu TEAMS
  • Dispositius informàtics del centre
  • Espai en el núvol OneDrive i SharePoint
  • Eines d’Office365 en el núvol

Esta Identitat Digital, d’ara en avant ID, va associada a una contrasenya inicial i a una clau de recuperació que poden ser consultades seguint les instruccions de les guies:

La contrasenya es pot:

La nova contrasenya ha de complir els requisits següents:

  • Longitud mínima de 8 caràcters
  • Inclou com a mínim una majúscula, una minúscula i un número

Pots consultar la Identitat Digital de qualsevol docent a través de la guia de persones proporcionada per la Generalitat Valenciana. Esta eina brinda informació detallada sobre l’àmbit laboral de tots els funcionaris públics.