OVIDOC

L’Oficina Virtual del Docent (OVIDOC) és una plataforma per a els funcionaris en actiu que hagen ocupat un lloc alguna vegada en un centre públic. Ofereix informació relacionada amb l’Expedient Docent Electrònic Normalitzat (EDEN) de cada docent, a més d’oferir altres serveis, com són, la realització de diversos tràmits que l’afecten o comunicar-se amb l’administració en relació amb la informació mostrada en els diferents apartats d’OVIDOC. 

Es pot accedir a OVIDOC a través de  Ovidoc (gva.es) o també a través de CEICD – Accés (gva.es)

La identificació pot ser:

  • Usuari i contrasenya d’ITACA
  • Identitat Digital
  • Certificat Digital o Cl@ve

La pantalla inicial és la següent:

OVIDOC

Dins de cada icona, el docent pot accedir a la seua informació que consta en els sistemes de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: 

  • Informació general: 
    • Informació relacionada amb el seu treball
    • Publicacions oficials
  • Dades personals: 
    • Dades personals
    • Dades de contacte (domicili, telèfons) així com la seua edició en cas necessari
    • Dades d’identitat digital
  • Historial administratiu: 
    • Serveis prestats, situació administrativa, destinacions
    • Òrgans unipersonals de govern
    • Reconeixement de sexennis i triennis
    • Descàrrega del full de serveis (no disponible encara per a tots els col·lectius)
  • Historial acadèmic: 
    • Capacitacions lingüístiques, títols
    • Altres dades de l’Expedient Docent Electrònic Normalitzat (EDEN) 
  • Formació: 
    • Oferta de cursos en el CEFIRE i en altres entitats
    • Activitats de formació i millora reconegudes
    • Formació no reconeguda
    • Crèdits reconeguts per al sexenni actual
  • Retribucions: 
    • Descàrrega de nòmina
    • Consulta del % de retenció de l’IRPF
    • Consulta d’IBAN
    • Descàrrega de certificats de retenció de l’IRPF i de MUFACE
  • Tràmits: 
    • PIALP
    • Sol·licitud de Compatibilitat
    • Concurs de trasllats
    • Selecció i nomenament de directors

També, relacionada amb la informació mostrada, el docent té la possibilitat de comunicar-se amb la Conselleria d’Educació per a la realització d’incidències o sol·licituds sobre les dades mostrades, sent així mateix aquesta comunicació completament telemàtica per totes dues parts, sense necessitat per part del docent d’haver de desplaçar-se per a la seua tramitació. 

OVIDOC és una plataforma en contínua actualització per a millorar el servei oferit al docent, per la qual cosa anirà oferint nous serveis i funcionalitats. A més, a mesura que es vaja alimentant l’Expedient Docent Electrònic Normalitzat (EDEN) dels docents amb nova informació, anirà apareixent aquesta en els diferents apartats. 

EDEN i OVIDOC estan regulats per la   ORDRE 5/2021, de 12 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen el contingut, ús i accés a l’expedient docent electrònic normalitzat (EDEN), al servei del sistema públic educatiu de la Generalitat (DOGV núm. 9022 del 17/2/2021). 

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies