L’alumnat, els docents i el personal no docent dels centres educatius de la Generalitat Valenciana disposen d’una Identitat Digital que facilita l’accés a l’entorn digital de la comunitat educativa. A continuació, destaquem alguns dels servicis als quals es pot accedir a través de l’autenticació amb esta Identitat Digital:
- Xarxa Wifi corporativa del centre (en fase d’implantació)
- Oficina Virtual del Docent OVIDOC
- Plataforma de gestió educativa ITACA
- Plataforma e-learning Aules (en desenvolupament)
- El sistema de gestió de continguts PortalEdu
- Plataforma de treball col·laboratiu TEAMS
- Dispositius informàtics del centre
- Espai en el núvol OneDrive i SharePoint
- Eines d’Office365 en el núvol
Esta Identitat Digital, d’ara en avant ID, va associada a una contrasenya inicial i a una clau de recuperació que poden ser consultades seguint les instruccions de les guies:
- Identitat Digital per a: Docents, No Docents, Alumnat i Centre
- Identitat Digital per a centres ISEACV
La contrasenya es pot:
- recuperar en https://acces.edu.gva.es/sso/ad/ad.forgot.xhtml
- canviar en https://acces.edu.gva.es/sso/ad/ad.change.xhtml
La nova contrasenya ha de complir els requisits següents:
- Longitud mínima de 8 caràcters
- Inclou com a mínim una majúscula, una minúscula i un número
Pots consultar la Identitat Digital de qualsevol docent a través de la guia de persones proporcionada per la Generalitat Valenciana. Esta eina brinda informació detallada sobre l’àmbit laboral de tots els funcionaris públics.