COORDINACIÓ TIC | JUN 24

Jornades de Coordinació TIC per a centres educatius – JUNY 2024

Jornades realitzades des de la Subdirecció General d’Infraestructures Educatives amb l’objectiu d’oferir informació de diferents projectes que es duen a terme per als centres educatius.

Dades generals

· Àrea: Competència digital docent

· Data d’inici: 26 de juny de 2024

· Data de fi: 27 de juny de 2024

· Duració: 8 hores

· Assistents: 947 persones

Objectius

• Informar sobre els diferents projectes gestionats, tant pel SICE (Servei d’Informàtica per als Centres Educatius) com pel SAICE (Servei d’Assistència Informàtica per als Centres educatius)
  • Donar a conéixer l’estat actual i les propostes d’acció de cada grup de treball que compon estos Serveis.
  • Presentar les novetats més rellevants de cadascun dels projectes.

• ITedu: Presentació del canal d’innovació tecnològica en educació.
  • SAI – SILO: Novetats en el servei de suport i assistència informàtica. Presentació de novetats en web. Presentació del nou SILO
  • Comunicacions edu: Estat de les comunicacions en els centres educatius. Projectes de millora.
  • Ciberseguretat: Conscienciació sobre ciberseguretat en centres educatius.
  • Coordinació TIC: Presentació de l’equip, funcions, pàgina web i curs de formació inicial.
  • Equipament edu: Estat de les dotacions i previsió de distribució d’equips informàtics. Nova web d’equipament.
  • LliureX: Estat del projecte. Model actual i futur.
  • Appsedu: Catàleg d’aplicacions d’ús didàctic per als centres educatius.
  • Identitat Digital: Present i futur. Identitat Digital com a peça central. Eines per l’organització i funcionament dels centres. Appsedu i CDC.
  • Biblioedu: Transformació digital de les biblioteques escolars: sostenibles, ubiqües i col·laboratives. Transició de local a núvol.
  • Aules: Utilitats per a la gestió de l’alumnat i del professorat de les aules: sincronització de les aules.
  • Portaledu: Funcions de l’equip directiu, novetats amb WordPress 6.3 i noves versions de plug-ins. Llançament de PORTALEDU-BLOGS, nou portal de blogs per al professorat.