Nova pràctica a Gaianes: els grups interactius

Els i les mestres explicaren i mostraren a les famílies el que són Grups Interactius (una de les pràctiques incloses dins de les actuacions educatives d’èxit) i tothom va fer córrer la veu per tot el poble!: iaies, ties, amics, el venedor d’esta i altra tenda…  Encara algunes i alguns s’aborronen al recordar l’èxit i acollida que va tindre aquesta nova estratègia!
   Així va arribar el primer dia de Grups Interactius, el passat 29 de gener. Per a l’alumnat va ser divertit i acollidor tindre a tanta gent nova a l’escola, «jugant» i treballant amb ells i elles!
   El claustre estava agraït i va tindre una oportunitat excel·lent d’apreciar molts aspectes de l’alumnat, alhora que descobrien noves idees de la ma dels i les voluntàries.