Els xiquets i les xiquetes de 4 anys han vingut a la ràdio i ens han contat la història de Jaume I.

L’alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é van realitzar el passat 31 de març la segona convivència amb l’alumnat d’Ènova i Manuel. Aquesta convivència va tindre lloc a Ènova i la pròxima serà en Sant Joanet. Què prepararem??
Esteu atents i escolteu!