PIIE🎆

PROJECTE D’INNOVACIÓ I INCLUSIÓ EDUCATIVA 25/26

Este projecte busca una inclusió real des de la creació d’uns espais neurosensorials totalment accesibles on l’alumnat tinga l’oportunitat d’experimentar, expressar-se i autoregular les seues emocions. Aquests espais, juntament amb la proposta d’activitats, contribuirà a millorar el clima i la convivència al centre. També busca unificar mesures de resposta educativa per a la inclusió a tot el CRA implementant estos espais i propostes. Amb el repte que implica posar en marxa el projecte en 5 pobles diferents.

OBJECTIU GENERAL

  • Transformar un espai convencional en un altre neurosensorial inclusiu i preventiu per a afavorir el benestar emocional, la regulació sensorial i el desenvolupament integral de l’alumnat del CRA Espadà-Millars.

OBJECTIUS ESPECÍFICS

  • Dissenyar i posar en marxa un espai neurosensorial amb recursos adaptats als cinc aularis.
  • Afavorir l’accessibilitat física, cognitiva i sensorial de tot l’alumnat.
  • Estimular les relacions interpersonals i augmentar l’autoestima de l’alumnat per a millorar la convivència.
  • Difondre a tota la comunitat educativa la creació d’aquests espais i fomentar la seua participació.
  • Formar el professorat en l’ús educatiu dels recursos sensorials i tècniques de regulació emocional.

Poc a poc anirem creant les aules sensorials als diferents aularis i us compartirem tots els avanços que anem fent.

Com aperitiu us deixem en l’ambient sensorial de l’aulari de Fanzara, açò serà una xicoteta part del que farem durant els pròxims cursos. 🎇🎆🌌🌃

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies