PROJECTE D’INNOVACIÓ I INCLUSIÓ EDUCATIVA 25/26
SET SENTITS, MIL APRENENTATGES.
Este projecte busca una inclusió real des de la creació d’uns espais neurosensorials totalment accesibles on l’alumnat tinga l’oportunitat d’experimentar, expressar-se i autoregular les seues emocions. Aquests espais, juntament amb la proposta d’activitats, contribuirà a millorar el clima i la convivència al centre. També busca unificar mesures de resposta educativa per a la inclusió a tot el CRA implementant estos espais i propostes. Amb el repte que implica posar en marxa el projecte en 5 pobles diferents.
OBJECTIU GENERAL
- Transformar un espai convencional en un altre neurosensorial inclusiu i preventiu per a afavorir el benestar emocional, la regulació sensorial i el desenvolupament integral de l’alumnat del CRA Espadà-Millars.
OBJECTIUS ESPECÍFICS
- Dissenyar i posar en marxa un espai neurosensorial amb recursos adaptats als cinc aularis.
- Afavorir l’accessibilitat física, cognitiva i sensorial de tot l’alumnat.
- Estimular les relacions interpersonals i augmentar l’autoestima de l’alumnat per a millorar la convivència.
- Difondre a tota la comunitat educativa la creació d’aquests espais i fomentar la seua participació.
- Formar el professorat en l’ús educatiu dels recursos sensorials i tècniques de regulació emocional.
Poc a poc anirem creant les aules sensorials als diferents aularis i us compartirem tots els avanços que anem fent.
Com aperitiu us deixem en l’ambient sensorial de l’aulari de Fanzara, açò serà una xicoteta part del que farem durant els pròxims cursos. 🎇🎆🌌🌃
