Hello families! 👋🏼
Comencem el segon trimestre amb un tema que els i les motiva moltíssim: “THE FAMILY”. 👨👩👦👦
Des del primer moment, tot l’alumnat vol expressar-se i contar amb orgull a la resta de la classe quins són els membres de la seua família, on viuen, l’edat que tenen… Aprofitem aquesta motivació per a introduir oracions senzilles en anglés com “This is my mum/dad”, “I have a brother/sister”, “I am 5 years old” entre d’altres.
A continuació podeu veure algunes de les activitats que estem portant a terme en l’àrea d’anglés. ⬇️
Hello again families! 👋🏼
En l’àrea d’anglés estem aprenent quines accions podem fer en el nostre dia a dia a l’escola (walk, listen, run, jump…) 🚶🏽🧏🏼♀️ 🏃🏽♀️🤾♀️
Aquí teniu una mostra d’una activitat que els i les encanta i que serveix per posar en pràctica el vocabulari. 🤩
Hello families! 👋🏼
Aprofitem que l’alumnat ja coneix les principals figures geomètriques i les introduïm ara en la llengua anglesa (SHAPES). Les treballem de manera oral i manipulativa per a, en última instància, poder representar-les gràficament en un dibuix. 🔺◼️🟡♦️♥️🥚
Hello again families 👋🏼
Quan fem les “Routines”, a l’hora de respondre com es troben avui, la resposta quasi sempre és la mateixa: I’m happy and hungry! 😋
Així que es podia imaginar que el tema que estem tractant en l’àrea d’anglés els anava a agradar: The FOOD 🍎🍌🧀🍗🍝🥦
Hello again families 👋🏼
Summer is coming! ☀️ Mitjançant aquesta cançoneta aprenem el vocabulari relacionat amb l’estiu i acomiadem el curs. En l’enllaç trobareu el vídeo.
Enjoy your holidays and see you in September! ♥️
https://drive.google.com/file/d/1T3sRnbBveRj-faIItcQ_PVS_fUgbzVmf/view?usp=share_link
Welcome to our blog 🙂 Here we will post fun activities that we do throughout the school year. We hope you like our content!
ENJOY THIS VIDEO WHERE WE TALK ABOUT OUR SCHOOL!
Bon dia famílies, vos presentem un resum de les activitats que han fet els alumnes de 1r i 2n durant aquest curs.