INNOVACANT

SETMANA ESPORTIVA I CULTURAL : 14,15 I 16 D’ ABRIL

JORNADA DE PORTES OBERTES

CARNESTOLTES 2025
CONSIGNES AMB JULIO VERNE: DIES 25, 26 I 27 DE FEBRER
🎖️PREMI EXTRAORDINARI AL RENDIMENT ACADÈMIC DE PRIMÀRIA 2023-2024
La nostra alumna Júlia Castellá Espí va rebre el Premi Extraordinari que se li concedeix pel seu bon treball, esforç i constància al llarg de tota l’Educació Primària.
La seua família i una representació docent de l’escola l’acompanyàrem ahir a l’acte d’entrega en el Palau de la Música de València.
Actualment cursa 1r d’ESO a l’IES Vicent Gandia, i li desitgem allò millor per seguir en el seu bon camí.


CONSULTA LLENGUA BASE
Cronologia:
- Fins 17 de febrer. Enviament de documentació a les famílies (annex I + fitxa alumne/a)
- 17 de febrer. Publicació de cens provisional. Obertura de període de reclamacions.
- 24 de febrer. Publicació de cens definitiu (no modificable).
- 25 de febrer (9h) fins 4 de març (14h)- Consulta telemàtica).
Adjuntem l’enllaç al web de la Conselleria on es detalla tota la informació del procés i la legislació:
PIIE: DIGITALITZACIÓ I ROBÒTICA
Tant l’alumnat com l’equip docent comença a gaudir de les possibilitats que ofereix el PIIE bienal 2024-2026, amb recursos com els que podeu veure a les imatges, així com activitats i formació en ús del Kahoot, amb la col·laboració de l’expert Pedro Civera o en eines de realitat virtual.


ELS IAIOS I LES IAIES APORTEN EL SEU SABER AL NOSTRE ALUMNAT
Aquestes setmanes hem tingut el plaer de conèixer, amb els iaios i les iaies, la història i els espais de Senyera, a més d’oficis tan interessants com el d’apicultor o “meler”. Gràcies per fer possibles aquestes activitats i formar part d’aquesta comunitat educativa tan activa i participativa.


PROJECTE JULIO VERNE I LES SEUES OBRES
El nostre centre ha elegit el present curs com a temàtica de les TLD l’autor Julio Verne, i aquest serà qui vertebrarà alguns dels projectes de centre del 2n trimestre.
Activitats:
- Festival de Nadal introductori a descobrir el tema TLD amb teatre i coreografies.
- Inici de les TLD amb els llibres “Veinte mil leguas de viaje submarino” y “Viaje al centro de la Tierra”
- Carnestoltes amb temàtica de Julio Verne i les seues obres
- Taller de la Trobada d’Escoles en Valencià amb aquesta temàtica
- …

CONCERT DEL DIA DELS MÚSICS
Aquesta activitat, que ja compta amb 10 cursos de trajectòria, permet fer protagonista l’alumnat músic, donant valor al seu esforç i habilitat en els estudis musicals, així com motivant la resta dels companys i les companyes a iniciar-se en l’aprenentatge d’un instrument musical a l’escola de música del poble.

ACTIVITATS DE CENTRE 25N

PARTICIPACIÓ A LES JORNADES INAUGURALS D’AUXILIARS DE CONVERSA – UPV DE GANDIA
El darrer mes d’octubre, les nostres mestres d’anglés Anna i Lali, junt a Samantha Van Hoose, auxiliar de conversa de la nostra escola durant els cursos 2023-2024/2024-2025, van participar en l’exposició de la nostra experiència d’èxit en la vessant de la participació d’auxiliars de conversa en escoles rurals, que no pertanyen a nuclis pròxims a la ciutat de València.
Samantha va exposar la seua satisfacció de treballar amb l’alumnat i el professorat del nostre centre, i tot allò positiu que comporta per a la seua experiència el fet de desplaçar-se des de la ciutat fins a l’entorn rural, viure les tradicions, el contacte familiar amb la gent (alumnat, docents, famílies…) i el projecte de centre basat en el treball per àmbits, que permet realitzar projectes molt enriquidors en les àrees d’anglés i arts.




PARTICIPACIÓ ALS TALLERS DE PREVENCIÓ DE DEPENDÈNCIES. Diputació de València.

ALIMENTACIÓ SALUDABLE I RECICLATGE


FI DE CURS 2023-2024
Aquest fi de curs hem gaudit de la presentació a les famílies dels diferents projectes artístics realitzats durant el curs.
Així mateix, hem compartit una vesprada de màgia i jocs amb tota la comunitat educativa. Gràcies AFA i Ajuntament de Senyera per ajudar a fer-ho possible!
Us compartim imatges de les activitats:












PROGRAMA D’AUXILIARS DE CONVERSA 2023-2024
Les nostres mestres d’anglés, Anna Climent i Azoraida Martínez, junt a Samantha Van Hoose, auxiliar del conversa de la nostra escola durant el curs 2023-2024, han participat de les jornades finals d’auxiliars de conversa a Xàtiva.

