Xarrada de Pilar Rodríguez, Gestió cultural

Pilar Rodríguez, directora de l’IMC de Meliana, ens va visitar dijous 16 de febrer, per a oferir una xarrada a l’alumnat de Creativitat i música sobre el perfil de Gestió cultural.

Dins del cicle d’orientació a l’alumnat d’Ensenyaments Professionals, aquesta xarrada anava dirigida als més majors, a l’alumnat de 5é i 6é.

Pilar va parlar de la seua professió, de com organitzar un concert o cicle de concerts, tot el que s’ha de tindre en compte i tot el que l’envolta, per tal d’obrir els ulls a l’alumnat sobre tots eixos aspectes.

La xarrada va estar integrada en la classe de Creativitat i música, ja que podia abarcar dos dels continguts de l’assignatura, tant la d’eixides professionals com la de la preparació del concert.

Agraïm a Pilar la seua col·laboració i esperem poder comptar amb ella en més ocasions, va ser tot un luxe poder tindre-la entre nosaltres.

Imatges de la sessió: