Setmana d’audicions segon trimestre

Cartell de la setmana d’audicions 2n trimestre.

Ahir mateix, va acabar la setmana d’audicions del segon trimestre. Una setmana intensa en la que tot l’alumnat del centre ha passat per l’escenari a deixar la seua empremta amb tot tipus d’agrupacions, des d’actuacions individuals, duos, trios, quartets… fins i tot l’orquestra o la banda.

La distribució de les audicions tenint en compte el nombre d’alumnat per especialitats ha permés que hagen sigut d’una durada controlada i tot ha transcorregut sense incidents.

És molt important que l’alumnat com a músic s’enfronte a tocar en públic. Eixir a una audició o concert ensenya moltes coses, des del control del cos i de la respiració front a situacions d’estrés fins a crèixer com a músics.

Volem agrair des d’ací a tots els que heu vingut durant aquesta setmana a acompanyar-nos i esperem tornar a vore-vos molt prompte.

Deixem algunes galeries dels diferents dies: