Recital de solistes de 6é EE. PP.

El dimecres 17 de maig gaudirem del segon dia de recitals de l’alumnat de 6é d’EE. PP. En aquest cas, solistes amb l’orquestra i banda d’EE. PP del Conservatori.

Recital orquestra 6é EE. PP.

Fóu un gran moment per als nostres alumnes, un repte i una de les millors experiències vivencials com a músic intèrpret, on tingueren l’oportunitat de transmetre la seua música i per descomptat de tocar com a solistes en una agrupació e interpretar les obres amb l’acompanyament tal com ho van crear els compositors.

L’emotivitat de l’acte va sorgir per part de les seues famílies i del professorat, veure el seu creixement musicalno és una cosa ocorreguda sols al Conservatori, sinó a casa on el recolzament de les famílies sempre ha sigut fonamental: l’esforç, la dedicació, les hores d’espera, els viatges d’anar i tornada al Conservatori, els assajos, els concerts…

Vos esperem a l’acte de graduació el pròxim dia 23 de maig a les 19.00h.