Procediment de matrícula. Curs 2024 – 2025

El procediment de matrícula per al curs 2024-2025 serà el següent:

1. Matrícula de l’alumnat del centre d’Ensenyaments Elementals: del 25 de juny al 8 de juliol de 2024.
  2. Matrícula de l’alumnat del centre d’Ensenyaments Professionals: del 9 de juliol al 22 de juliol de 2024.
  3. Matrícula de nou ingrés al centre per obtenció de lloc escolar en les proves d’accés als Ensenyaments Professionals: 23 i 24 de juliol de 2024.
  4. Matrícula de nou ingrés al centre per obtenció de lloc escolar en les proves d’accés a cursos diferents de primer dels Ensenyaments Elementals: 25 i 26 de juliol de 2024.
  5. Matrícula de nou ingrés al centre per obtenció de lloc escolar en les proves d’ingrés a Primer dels Ensenyaments Elementals*: 29 i 30 de juliol de 2024.
  6. Matrícula de nou ingrés al centre per obtenció de lloc escolar en les proves d’accés als Ensenyaments Professionals en la segona convocatòria: 30 i 31 de juliol de 2024.

El procés de matrícula no s’ha de realitzar presencialment en el centre, es pot fer qualsevol dia dins de les dates fixades ja que està deslligat de l’assignació d’horaris (que es farà a setembre per nota).

Els llocs escolars de nou ingrés en el centre, s’adjudiquen tenint en compte les vacants definitives publicades per especialitat i curs en els ensenyaments i de conformitat amb l’ordre de prelació que estableix la normativa aplicable.

Es podran cobrir vacants sobrevingudes després del període de matriculació fins a la finalització de l’any 2024.

L’assignació d’horaris, la previsió, és fer-la a partir del 2 de setembre, una vegada es dispose informació fiable sobre la plantilla docent i els horaris dels instituts. Se seguirà el criteri aprovat pel Consell Escolar del Centre en la sessió del 13 de juny de 2024:

• Primer: alumnat del centre dels Ensenyaments Elementals, ordenats de major a menor nota mitjana obtinguda en el curs 2023-2024.
  • Segon: alumnat del centre dels Ensenyaments Professionals, ordenats de major a menor nota mitjana obtinguda en el curs 2023-2024.

Els criteris de desempat són: van davant aquells que matriculen més d’un membre de la unitat familiar, en segon lloc, els que tinguen major nombre d’hores lectives i finalment l’ordre es decideix per sorteig.

• Tercer: alumnat de nou ingrés als Ensenyaments Elementals, seguint l’orde establert per a la prova d’ingrés/accés.
  • Quart: alumnat de nou ingrés als Ensenyaments Professionals, seguint el mateix orde de la prova d’accés.

*Adjudicació de llocs escolars a Primer dels Ensenyaments Elementals:

Tota la informació està disponible en el següent enllaç: https://portal.edu.gva.es/cpmmeliana/proces-dadmissio-al-conservatori-per-ingres-a-primer-dels-ensenyaments-elementals/

• Publicació definitiva dels resultats de la prova d’ingrés: 22 de juliol de 2024.
  • Adjudicació de llocs escolars i tria d’Instrument: 26 de juliol de2024 a les 17:00 hores, de manera presencial en el conservatori.

Documentació de matrícula