Imagina-so. Reunió coordinació amb escoles de música.

Imatge del conservatori Professional de Música de Meliana.

El projecte Imagina-so està pensat per a poder transferir-se en altres contextos educatius similars, és per això que s’ha plantejat la col·laboració amb diverses escoles de música que desenvoluparan aquest mateix projecte de manera adaptada al context d’educatiu musical no formal.

Moltes de les actuacions que es plantegen són transferibles ja que l’alumnat del centre presenta moltes característiques comunes amb les escoles.

A més, cal tindre en compte que part de l’alumnat de les escoles fa la transició als ensenyaments professionals en el nostre centre per la qual cosa la col·laboració que s’hi estableix per mitjà del projecte té unes implicacions molt positives de cara a integrar millor aquest potencial alumnat.

Aquestes primeres setmanes hem estat mantenint reunions amb les escoles participants, aquestes són:

• Escola de Música de la Societat Musical d’Alboraia, amb codi de centre 46022737.
  • Escola de Música d’Albuixech, amb codi de centre 46036670.
  • Escola de Música de Bonrepòs i Mirambell, amb codi de centre 46020595.
  • Escola de Música del Centre Artístic Musical santa Cecília de Foios, amb codi de centre 46035203.
  • Escola de Música de Meliana, amb codi de centre 46037479.
  • Escola de Música La Primitiva de Rafelbunyol, amb codi de centre 46028171.

Divendres 20 d’octubre tindrà lloc la primera reunió de coordinació conjunta amb les directores i directors les escoles participants per a plantejar idees al voltant del projecte que puguen servir d’inspiració a tots i ens ajuden a augmentar la motivació i implicació de tota la comunitat educativa.