Imagina-so. Concert Rafelfestival 2.11.23

El dia 2 de novembre de 2023, l’alumnat i professorat d’Ensenyaments Professionals del conservatori professional de música de Meliana va assistir a un concert a l’Auditori de Rafelbunyol que formava part de la programació del Rafel Festival.

Cartell RafelFestival 2023

En aquesta ocasió, 120 persones es varen desplaçar des de Meliana fins l’Auditori de Rafelbunyol per a escoltar un concert amb música en viu, electrònica, projecció i narrador.

En primer lloc, es va escoltar una peça del compositor Miguel Ángel Berbis, Eixe sentiment quan plou, interpretada per Elena Solanes, violoncel solista de d’Ensemble d’Arts.

Elena Solanes, violoncel

A continuació es va escoltar Traces II de Martín Matalón sobre la projecció de la pel·lícula “Las Hurdes: tierra sin pan” de Luis Buñuel, amb la interpretació de Aglaya Gonzáles, viola solista de l’Ensemble Zahir i amb Àngel Martínez Escutia com a narrador.

Aglaya Gonzáles, viola. Àngel Martínez, narrador.

Aquesta activitat estava entroncada dins del projecte Imagina-so, perquè suposava escoltar en directe música actual de compositors contemporanis amb la fusió de diversos elements: la música i el cinema; l’electrònica amb els instruments de corda; l’espacialització de la música amb els elements arquitectònics.

Deixem algunes imatges de l’alumnat en el concert: