Imagina-so. Comencem, primera setmana!

Fase I. Escolta.

Hui encetem la primera fase del projecte Imagina-so.

En aquesta primera fase, anirem escoltant àudios fixant-nos en com sona, quins efectes utilitza, què intenta transmetre…

SETMANA 1. 23-29 d’octubre de 2023

Per a poder participar, haureu d’entrar a AULES, on trobareu un curs que es diu Imagina-so, ahí dins voreu que hi ha diferents seccions, una secció general que servirà de punt d’encontre i ja comentarem què hem de fer, una segona secció amb el qüestionari inicial i, a partir d’ahí, cada setmana s’obrirà una nova secció amb 2 àudios per a escoltar.

Una vegada hem escoltat les dos peces, haurem de votar quin és el que més ens agrada. Farem un rànking amb les votacions i així triarem quin estil/compositor o compositora agrada més.

També ens agradaria que descrivireu amb una paraula els àudios que heu escoltat, és a dir, intentar traduir en paraules la música escoltada (ja vos contarem per a qué).

Els àudios de la primera setmana són els següents:

Arranquem!!!