Horaris i assignació horària curs 2024-25

L’assignació d’horaris es realitzarà per telèfon en el dia i en la franja horària assignada a cada alumne/a, per la qual cosa és molt important que estiguen disponibles. Rebran la telefonada des del centre. Quan no s’atenga aquest telefonada, s’intentarà al final del matí.

Els horaris de les assignatures col·lectives que estan publicats són els primers que s’assignaran. A continuació, s’assignarà l’hora d’Instrument tenint en compte la disponibilitat de l’especialitat.

Pel que fa a l’assignatura de Mª de cambra (3r, 4t, 5é i 6é d’EP) es demanaran tres possibles horaris i a partir d’aquests, es configuraran des del centre les formacions i es publicaran posteriorment en la pàgina web.

L’assignació de les assignatures de Piano complementari (2n, 3r i 4t EP instruments simfònics) i Acompanyament (5é i 6é EP pianistes) es realitzarà el dia 13 de setembre de 2024 de manera presencial en el conservatori en el següent horari:

• Acompanyament: 17:30 hores.
  • Piano complementari: 18:00 hores.

La càrrega lectiva inclou les classes setmanals de les assignatures del currículum, però també es considera obligatori el temps dedicat a la realització d’audicions trimestrals, activitats complementàries o el treball amb pianista acompanyant sense una assignació horària predeterminada. En estos casos, els horaris estan condicionats a qüestions organitzatives i acadèmiques que sobrevenen al llarg del curs escolar.

Horaris curs 2024-25

Assignació horària alumnat del centre

Assignació horària alumnat de nou ingrés

Explicació Assignatures Optatives 5é i 6é EE.PP