Consell escolar. Instruccions votacions.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El dret a ser persona electora i elegible correspon a la mare i al pare o, si escau, a qui té la tutoria de l’alumnat matriculat, per tant,hauran de figurar en el cens. Cada persona electora emetrà un sol vot, independentment del nombre de fills i filles que tinguen escolaritzats en el centre.

El sector famílies podrà votar presencialment el dia 23 de novembre a partir de les 16:00 hores i fins a les 20:00 hores, moment en què es tancaran les meses electorals. Les meses estaran ubicades en la biblioteca del conservatori (primer pis).

També es podrà exercir el vot no presencial des de hui enviant el vot a la mesa electoral per correu certificat o lliurant-lo a la Direcció del centre o a la mesa, mitjançant missatger, familiar o mandatari, abans de la realització de l’escrutini. Es pot descarregar ACÍ. També podeu demanar paperetes en consergeria.

Per a garantir el secret del vot, la identitat de la persona votant i evitar possibles duplicitats, s’utilitzarà el sistema de doble sobre. El sobre exterior es dirigirà per correu certificat a la mesa electoral, o bé, es podrà lliurar, almenys, a partir dels cinc dies lectius anteriors al de la votació, a la Direcció del centre que el custodiarà fins al seu lliurament a la mesa electoral. El dia de les eleccions també es podrà lliurar davant la mesa electoral. El sobre contindrà firma manuscrita i coincident amb la firma que apareix en el document d’identificació que aporte, fotocòpia del DNI o d’un altre document acreditatiu equivalent, i un segon sobre en blanc i tancat en l’interior del qual s’haurà inclòs la papereta de vot.

ELECCIONES AL CONSEJO ESCOLAR

El derecho a elegir y ser elegible corresponde a la madre y al padre o, en su caso, a quien tiene la tutoría del alumnado matriculado;por tanto, deberán figurar en el censo. Cada persona electora emitirá un solo voto, independientemente del número de hijos e hijas que tengan escolarizados en el centro.

El sector familias podrá votar presencialmente el día 23 de noviembre a partir de las 16:00 horas y hasta las 20:00 horas, momento en que se cerrarán las mesas electorales. Las mesas estarán ubicadas en la biblioteca del conservatorio (primer piso).

También se podrá ejercer el voto no presencial desde hoy enviando el voto a la mesa electoral por correo certificado o entregarlo a la Dirección del centro o a la mesa, mediante mensajero, familiar o mandatario, antes de la realización del escrutinio. Se puede descargar AQUÍ. También se pueden pedir papeletas en conserjería.

Para garantizar el secreto del voto, la identidad de la persona votante y evitar posibles duplicidades, se utilizará el sistema de doble sobre. El sobre exterior se dirigirá por correo certificado a la mesa electoral, o bien, se podrá entregar, al menos, a partir de los cinco días lectivos anteriores al de la votación, a la Dirección del centro que lo custodiará hasta su entrega a la mesa electoral. El día de las elecciones también se podrá entregar ante la mesa electoral. El sobre contendrá firma manuscrita y coincidente con la firma que aparece en el documento de identificación que aporte, fotocopia del DNI o de otro documento acreditativo equivalente, y un segundo sobre en blanco y cerrado en cuyo interior se habrá incluido la papeleta de voto.