Concert Brass Band CSM València

Ahir dia 1 de març la Brass Band del Conservatori Superior de Música “Salvador Seguí” de València va vindre al nostre conservatori a oferir un concert.

Cartell del concert.
Programa del concert.

Al concert varen assistir molts alumnes de vent metall del conservatori, de les escoles de música de Meliana i del propi Conservatori Superior de València, així com famílies i familiars.

El director, José Martínez Colomina va proposar un concert agradable d’escoltar i els comentaris que feia abans de cada obra, ajudaven a crear un ambient agradable i a entendre millor les peces.

Per cert, per a la gent interessada que ha preguntat per la película que va recomanar José Martínez, va ser la següent:

Tocando el viento (Brassed Off!), una pel·lícula anglesa del director Mark Herman on apareixen com a actors Ewan McGregor i Tara Fitzgerald entre altres.

La podreu consultar ací: https://www.filmaffinity.com/es/film482540.html

Des del conservatori volem agrair a tots els integrants de la Brass Band haver vingut al nostre conservatori a fer un concert amb tanta qualitat i donem l’enhorabona a tots en especial al seu director i als solistes: Ivan Albert Vicent, Francisco José Silla Moncholí i Eduard Gisbert Vañó.

Deixem algunes imatges del concert: