Correu electrònic de l’alumnat

Tot l’alumnat del centre disposa d’un compte de correu electrònic corporatiu amb format @alu.edu.gva.es, denominat Identitat Digital, la qual ens permetrà:

• Millorar la comunicació per correu electrònic entre tota la comunitat educativa.
  • Utilitzar les ferramentes MSOffice365 per a crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Accedir a espais tancats de classe (Teams).
  • Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, etc.

L’alumnat del centre ja té activada esta Identitat Digital. Per a accedir a les credencials cal seguir els següents passos:

S’HA D’ACCEDIR PER A CONSULTAR LA SEUA CONTRASENYA INICIAL I CANVIAR-LA PER UNA ALTRA PRÒPIA QUE RESULTE MÉS CÒMODA PER A l’ALUMNE/A.

Per a provar la Identitat Digital, recomanem accedir en la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es. En cas que la primera contrasenya done error, posarem Recordar contrasenya i introduirem les dades juntament amb la clau de recuperació (es pot veure en la pantalla de les dades de l’alumne, consultar la imatge 3).

Amb la Identitat Digital podrem accedir a totes les ferramentes de MSOffice365 accedint a dalt a l’esquerra (quadrat amb puntets).

Per a qualsevol dubte, envieu un correu a c.tormosoriano@edu.gva.es