Ensenyaments elementals. Resultats provisionals proves ingrés a 1er curs EE.EE.

Compartim resultats provisionals de les proves d’ingrés a primer curs d’Ensenyaments Elementals. La poden descarregar ACÍ.

Segons la normativa vigent, en cas d’empat de dos o més aspirants, els criteris de desempat són:

a)   Aspirants amb l’edat idònia, d’acord amb la normativa.

b)   Menor diferència entre la qualificació més alta i la més baixa dels exercicis de la prova d’ingrés.

c)   En cas de coincidir els criteris de desempat anteriors, l’empat es resoldrà per sorteig.

Per tant, els aspirants que han quedat en posició 4, 7 i 11, com que tenen empat segons el criteri a) i b), el desempat s’ha de resoldre per sorteig, el qual serà públic i se celebrarà al saló d’actes del conservatori el dia 16 de juliol a les 11:30 hores.

Periode de revisions i reclamacions: del 9, 10 i 11 de juliol de 2024

Revisions i reclamacions.

De conformitat amb l’ORDE 32/2011, de 20 de desembre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula el dret de l’alumnat a l’objectivitat en l’avaluació, i s’establix el procediment de reclamació de qualificacions obtingudes i de les decisions de promoció, de certificació o d’obtenció del títol acadèmic que corresponga.

1. L’alumnat, o els seus representants legals si és menor d’edat, podran, en primer lloc, sol·licitar la revisió del resultat obtingut enviant una instància general adreçada al correu 46020716.secretaria@edu.gva.es. La revisió es realitzarà en el centre de manera presencial. Podran sol·licitar informació respecte de les qualificacions tant parcials com finals de la prova.
  2. En cas de disconformitat amb el resultat de la revisió de les qualificacions, l’alumnat, o els seus representants legals si és menor d’edat, podran presentar una reclamació. Les reclamacions s’hauran de presentar, per escrit, adreçades a 46020716.secretaria@edu.gva.es d’acord amb el model que s’adjunta en l’apartat de Documentació. Podran reclamar les qualificacions obtingudes sempre que dispose de raons justificades per a això: presumpta aplicació incorrecta dels criteris d’avaluació i qualificació; presumpta innadequació d’un o més instruments d’avaluació als continguts de la prova.

Documentació

Instància de revisió

Instància reclamació

Altres dates:

• Publicació definitiva dels resultats de la prova d’ingrés: 22 de juliol de 2024.
  • Adjudicació de llocs escolars i tria d’Instrument: 26 de juliol de 2024 a les 17:00 hores, de manera presencial en el conservatori.