Entrades amb descompte per a alumnat del conservatori

Imatge de pixabay.com

Tot l’alumnat del Conservatori Professional poden gaudir des d’aquesta setmana de la tarifa professional en la compra de la seua entrada per als espectacles de la programació de l’Institut Valencià de Cultura en el teatre Rialto i en el teatre Principal programats per l’IVC.

Amb la tarifa professional del Rialto l’entrada costarà 3€ i la del Principal 5€. Poden comprar la entrada per a qualsevol dia d’espectacle i triar la fila i butaca, sempre segons disponibilitat de taquilla.

Per a comprar l’entrada serà indispensable mostrar el carnet d’alumna/o del conservatori en taquilla. És per això que ja podeu replegar el vostre carnet en consergeria, només heu de portar una fotografia tamany carnet.

No deixeu perdre aquesta oportunitat!