Xarrades d’orientació a alumnat d’EE.PP.

La setmana passada, els dies 8 i 13 de febrer varen tindre lloc les primeres xarrades dins del cicle d’Orientació a alumnat d’EE.PP. titulades Fes de la música la teua professió.

Doménec Hurtado i Cristina Tormo (director i subdirectora respectivament) varen estar parlant d’eixides professional, nou currículum, proves d’accés a superior, itineraris… per tal que l’alumnat coneguera tot el que es pot fer per haver estudiat ensenyaments professionals.

L’alumnat va assistir per especialitats i a tots se’ls va explicar el mateix deixant un torn de preguntes per a resoldre qüestions que els pogueren ajudar.

Aquesta serà la primera de unes quantes xarrades que tractaran d’ajudar a l’alumnat a triar el seu futur professional o almenys a donar-los a conèixer diferents opcions a les que es podrien dedicar.

Deixem algunes imatges de les xarrades.