Estimades famílies:
El proper dia 7 de setembre comença el curs escolar 2020/2021, marcat per la nova normalitat deguda a la pandèmia del COVID-19.
Segurament serà un curs difícil per a tota la comunitat educativa, tant per a famílies, alumnes, com per a mestres. Per tal motiu, hem de ser responsables i actuar en conseqüència, fent entre tots i totes un curs escolar motivador i al mateix temps segur.
Per tant, el claustre del CEIP Alfonso Iniesta estem treballant per adaptar les programacions a la situació actual, així com adoptant les mesures de seguretat segons el protocol de protecció i prevenció davant la transmissió i contagi del SARS-Cov-2 per a centres educatius que ens marca la Conselleria de Sanitat i Salut Pública i Conselleria d’Educació.
Entre d’altres, s’estan adoptant mesures com:
-
Desinfecció i neteja a fons diàriament.
-
Reducció de la ràtio a 20 alumnes màxim per aula (Infantil i fins a 4t de primària).
-
Distància de seguretat als cursos de 5è i 6è de primària.
-
Grups de convivència estables en Infantil i fins a 4t de primària.
-
Entrades i eixides esglaonades.
-
Senyalització de tot el centre.
-
Augment de la plantilla del professorat i monitors/es de menjador.
-
Pati separat per grups de convivència estables.
-
Mesures de desinfecció de mans i higiene.
Totes aquestes mesures, sumades a la responsabilitat familiar, han de fer un espai segur on els nostres xiquets i xiquetes aprenguen i gaudisquen dia a dia.
A continuació vos adjunte el Pla de Contingència del curs 2020/2021, on explica detalladament l’organització del centre per a l’actual curs.
Equip Directiu CEIP Alfonso Iniesta
Banyeres de Mariola, 31 d’agost de 2020
