El 29 de febrero se celebra el “Dia Mundial de les Enfermetats Rares”, esta jornada, desde 2008 ha contribuït en la construcció d’una comunitat internacional d’enfermetats rares, amb múltiples enfermetats , global i diversa. Desde el Centre hem volgut unir-nos per recolzar la causa i donar-li visibilitat.
Per aquesta raó el nostre equip d’inclusió fotmat per Marga, Pepa, Àngel, M Júlia i Paula han contactat amb FEDER (Federació Espanyola d’Enfermetats Rares) per a sol·licitar assessorament i ens han presentat a “Federito”, un simpàtic trèvol de 4 fulles que ara coneixen tot el nostre alumnat, desde els més menuts (3anys) fins els més majors (6é).
De la mateixa manera hem contat amb la valuossíssima aportació de les famílies que han volgut acompañar-nos i oferir-nos la seua experiència, cosa que ha sigut molt enriquidora per a tots i totes. L’alumnat ha participat activamdent amb les seues preguntes i inquietuds.
Sense dubte una gran jornada perquè tots junts fem cole.
Enfermetats rares però no invisibles!
