Menjador escolar.

Els xiquets i xiquetes són el futur, per això el nostre principal objectiu és cuidar la seua alimentació i oferir menús sans i equilibrats. Apostem per un futur millor.
En IRCO estem orgullosos de poder contribuir a això mitjançant l’alimentació sana i equilibrada que proporcionem a tots els centres escolars que confien en nosaltres. A més, IRCO posa a la disposició dels centres escolars una proposta educativa única i diferenciada que complementa la formació i les hores d’entreteniment que reben els alumnes en cada centre.

El menjador escolar és un Servei oferit pel CEIP El Parany. Per a més informació podeu acudir o cridar al centre en horari escolar.

Telèfon de contacte: 965823720

INFORMACIÓ DEL SERVEI DE MENJADOR:

El mes vinent de juny l’horari de menjador és de 13 a 15 hores.

A les 14.50 començarem a obrir les portes blanques perquè comence a eixir infantil i després primària.

Una salutació.