Material escolar i llibres 2023/2024

Aquí publiquem els llistats de llibres i materials per al curs que ve.

Al nostre centre hi ha el Banc de Llibres, per la qual cosa l’alumnat de Primària no té necessitat de comprar llibres, els proporciona l’escola (amb l’excepció dels quadernets d’anglès, que sí que els ha d’aportar la família). Participar en el Programa del Banc de Llibres implica per als cursos de 3r, 4t, 5è i 6è de Primària que NO ES POT ESCRIURE EN ELS LLIBRES. S’han de folrar i lliurar a final de curs en bon estat per poder continuar participant el curs següent.

Per a l’alumnat de 1r i 2n de Primària, el col·legi els proporciona els quadernets/llibres de treball sobre els quals moltes vegades sí que es treballa directament (escrivint, pintant…). No són reutilitzables però s’han de cuidar igualment.

Per a Infantil, en treballar per Projectes, no es demana llibres a les famílies, sinó que es demana que aportin diversos materials. Alguns d’aquests materials són al llistat, al setembre es demanarà a les famílies una aportació per a altres materials comuns.

Clica a cada secció per veure el material escolar. Tots els llibres es presten de manera gratuïta als nostres alumnes, seguint el programa de XARXA LLIBRES – BANC DE LLIBRES, a excepció del llibre d’activitats d’anglès

EDUCACIÓ INFANTIL

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

QUADERNET D’ANGLÈS (Únic llibre que les famílies HAN DE COMPRAR)