Informació

comedor/lunch/menjador

La nostra escola compta amb servei de menjador escolar. Cada dia, més de 300 xiquets i xiquetes dinen a l’escola.

Des del primer dia de classes del mes d’octubre fins al darrer dia de classes del mes de maig, les famílies poden decidir l’hora de sortida dels xiquets, a les 15.30, o a les 17.00. Després de les 17:00 hores, molts dies hi ha l’opció d’unir-se també a activitats esportives que es fan a l’escola.

Els mesos de setembre i juny, l’horari de classes és de 9.00 a 13.00 hores, i els xiquets que utilitzen el servei de menjador escolar romanen a l’escola fins a les 14.30 hores.

El menjar que se serveix al menjador es cuina cada dia a les cuines del col·legi, per part de personal especialitzat. El menú de cada dia compleix els requisits de màxima qualitat, frescor, varietat i criteris nutricionals que exigeix lAdministració.

Els menús que se serveixen s’adapten a les necessitats dels xiquets amb al·lèrgies, intoleràncies alimentàries o circumstàncies religioses. Podeu consultar amb l’escola per a més informació.

L’empresa que presta el servei, i de què depèn el personal que atén els xiquets durant aquest temps de permanència a l’escola és COES.

Normalment, les famílies que volen sol·licitar el servei de menjador escolar ho han de fer per a un mes complet, com a mínim. No es pot utilitzar el servei per a dies individuals. El preu és de 4,25 euros per cada comensal per a cada dia.

És possible sol·licitar la beca oficial, que suposa una ajuda econòmica per a les famílies. Aquest ajut pot suposar el finançament parcial o total del preu del servei. La concessió dels ajuts depèn de l´Administració autonòmica, que publica el llistat de beneficiats i limport assignat després d´haver analitzat cada cas, segons una puntuació baremada.

La sol·licitud de la beca del menjador s’ha de renovar cada any. Quan s’hagi publicat la convocatòria, a l’apartat «SECRETARIA», al menú principal, es penjarà la informació sobre la sol·licitud de la BECA.

El servei de menjador es pot complementar amb el servei de transport escolar.