Menjador

Horaris

SETEMBRE i JUNY

Servei de menjador: Tots els dies de 13 a 15 hores Arreplegada alumnat: Tots els dies 15 hores

D’OCTUBRE A MAIG

Servei de menjador: de dilluns a dijous de 12:45 a 15 hores divendres de 13 a 15 hores. Arreplegada alumnat divendres: a les 15 hores o a les 16:30 hores. En cas d’eixir a les 16:30 hores, cal avisar a l’encarregada abans.

Documentació

SOL·LICITUD Assistència menjador escolar per al Curs 2024-25

Per fer ús del servei de menjador es obligatori presentar la sol·licitudLa sol·licitud es pot presentar: per correu electronic: 46027930.secretaria@edu.gva.es presencialment en secretaria CAL PRESENTAR-LA ABANS DEL 15 de JULIOL de 2024.

NORMES MENJADOR RENUNCIA al servei de menjador escolar

SOL·LICITUD Ajuda Assistèncial Menjador Escolar Curs 2024-25

A) Alumnat que en el curs 2023-2024 va sol·licitar l’ajuda per al menjador escolar:
a.1) usuaris de l’aplicació ITACA Web Família, podran accedir a esta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d’ajuda. Si estan conformes han d’imprimir, firmar i presentar l’esborrany en el centre on estaran matriculades durant el curs 2024-2025, no cal presentar documentació. Si alguna de les dadesno és conforme, imprimir l’esborrany i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany i presentar-lo en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.
a.2) no usuaris de l’aplicació ITACA Web Família, sol·licitar en el centre educatiu on l’alumnat estiga matriculat l’esborrany. El centre entregarà un esborrany per a cada alumne o alumna, encara que formen part de la mateixa unitat familiar. Si les persones sol·licitants estan conformes, firmaràn l’esborrany i presentaràn en el centre on estiga l’alumnat matriculat durant el curs 2024-2025. No caldrà aportar cap documentació justificativa.
a.3) En el cas d’alumnat que pertany a una unitat familiar amb més d’un alumne o alumna sol·licitant:
si l’esborrany dels alumnes és correcte s’efectuarà la confirmació firmant cada esborrany. Si les dades d’algun alumne o alumna no
són conformes es procedirà a assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany i es presentarà en el centre educatiu amb la documentació justificativa. En el cas que algun alumne o alumna no estiga inclòs en l’esborrany, s’ha de presentar una nova sol·licitud
només per a esta persona omplint i adjuntant la documentació acreditativa. Tant la confirmació de l’esborrany com la presentació de l’annex I es realitzaran en el centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2024-2025.
B) Alumnat que en el curs 2023-2024 no va sol·licitar l’ajuda per al menjador escolar: Omplirà la sol·licitud d’ajuda i la presentarà amb la documentació acreditativa que es requerix en la convocatòria, en el centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2024-2025.

Menús Curs 2023-24

SETEMBREOCTUBRE NOVEMBREDESEMBRE GENERFEBRER MARÇABRIL MAIG JUNY