Visita preparatòria programa ERASMUS+

Dins del programa Erasmus+ en la modalitat KA122-ADU (Projectes a curt termini per a mobilitat d’estudiants i personal en educació d’adults) el nostre equip directiu ha realitzat una visita preparatòria a l’escola d’adults CPIA 3 de Roma. Allí s’han reunit amb els professors del centre romà per a dissenyar les activitats a realitzar dins del programa d’intercanvi.
En les pròximes setmanes viatjarà fins a Roma un grup d’aproximadament vint alumnes dels nostres programes d’educació secundària per a adults acompanyats dels seus tutors de referència.
El projecte té per títol “Ciutadania europea per a l’escola d’adults: Construint la unió dels pobles a través de la inclusió social” i té el següents objectius:
• Internacionalitzar el centre i potenciar els aspectes multiculturals i europeistes de l’educació d’adults en l’àmbit de la localitat.
• Potenciar l’ús de les noves tecnologies en un context d’internacionalització del procés d’ensenyament/aprenentatge.
• Potenciar els comportaments i actituds positives referent a la sostenibilitat mediambiental en el consum i els transports.
• Fomentar la inclusió social, laboral i afectiva de l’alumnat en la comunitat local, potenciant la seua salut mental i psicoafectiva en la situació d’exclusió i *inequidad.
• Potenciar la tolerància i les actituds positives cap a la diversitat social, cultural, religiosa i afectiu-sexual

La directiva del CFPA Sant Vicent Ferrer en companyia de professors i directius del CPIA 3 de Roma durant la visita preparatòria a la capital italiana.

El projecte “Ciutadania europea per a l’escola d’adults: construint la unió dels pobles a través de la inclusió social” està cofinançat per la Unió Europea. Les opinions i punts de vista expressats en esta publicació només comprometen a la seua/s autor/s (CFPA Sant Vicent Ferrer) i no reflectixen necessàriament els de la Unió Europea ni els del Servici Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE). Ni la Unió Europea ni l’Agència Nacional SEPIE poden ser considerats responsables d’ells.