Difusió del projecte en el centre

Dins de les activitats de difusió en el centre del projecte Erasmus+ KA122-*ADU “Ciutadania europea per a l’escola d’adults: construint la unió dels pobles a través de la inclusió social” concedit a la nostra escola un grup d’alumnes participants en la mobilitat a les instal·lacions del centre d’Educació d’adults CIPA3 de Roma ha explicat a l’alumnat dels nivells *GESI i *GESII, acompanyat de la líder del grup, la nostra directora *Merxe Molina, els aspectes més rellevants de la mobilitat i del projecte en general.

L’alumnat assistent ha centrat les seues qüestions en aspectes com l’estructura del sistema d’educació d’adults a Itàlia, la vida en el centre d’acolliment i la cultura italiana.

L’exposició ha comptat amb el suport d’una presentació elaborada en les seues classes d’informàtica amb el material gràfic que ells mateixos van portar de la visita a Roma.

El projecte “Ciutadania europea per a l’escola d’adults: construint la unió dels pobles a través de la inclusió social” està cofinançat per la Unió Europea. Les opinions i punts de vista expressats en esta publicació només comprometen a la seua/s autor/s (CFPA Sant Vicent Ferrer) i no reflectixen necessàriament els de la Unió Europea ni els del Servici Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE). Ni la Unió Europea ni l’Agència Nacional SEPIE poden ser considerats responsables d’ells.