Mobilitat a Roma

Dins del marc del projecte Erasmus+ KA122-ADU “Ciutadania europea per a l’escola d’adults: construint la unió dels pobles a través de la inclusió social” concedit a la nostra escola un grup d’alumnes dels nivells GESI i GESII acompanyat de professors del centre ha visitat les instal·lacions del centre d’Educació d’adults CIPA3 de Roma. La visita ha permés que este grup d’alumnes coneguen la realitat educativa i social d’altres països de la Unió, a més de complir amb els objectius del projecte:

1. Internacionalitzar el centre i potenciar els aspectes multiculturals i europeistes de l’educació d’adults en l’àmbit de la localitat.
  2. Potenciar l’ús de les noves tecnologies en un context d’internacionalització del procés d’ensenyament/aprenentatge.
  3. Potenciar els comportaments i actituds positives referent a la sostenibilitat mediambiental en el consum i els transports.
  4. Fomentar la inclusió social, laboral i afectiva de l’alumnat en la comunitat local, potenciant la seua salut mental i psicoafectiva en la situació d’exclusió i desigualtat.
  5. Potenciar la tolerància i les actituds positives cap a la diversitat social, cultural, religiosa i afectiu-sexual.

El grup també ha pogut desenvolupar activitats culturals i conéixer els principals atractius històrics i artístics de la Ciutat dels Set Pujols.

El grup d’alumnes i professores preparant l’embarcament.
Alumnat del CFPA Sant Vicent Ferrer en les instal·lacions del CPIA3 Roma.
Alumnat del CFPA Sant Vicent Ferrer en la Piazza Navona acompanyat de professors i alumnes del CPIA3 Roma.

El projecte “Ciutadania europea per a l’escola d’adults: construint la unió dels pobles a través de la inclusió social” està cofinançat per la Unió Europea. Les opinions i punts de vista expressats en esta publicació només comprometen a la seua/s autor/s (CFPA Sant Vicent Ferrer) i no reflectixen necessàriament els de la Unió Europea ni els del Servici Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE). Ni la Unió Europea ni l’Agència Nacional SEPIE poden ser considerats responsables d’ells.