Asociació de Alumnes

L’associació d’alumnes del CFPA Sant Vicent Ferrer és una associació legalment constituïda i sense ànim de lucre, els objectius del qual són:

• Organitzar activitats extraescolars
  • Cooperar en el bon funcionament del centre
  • Ajudar al finançament de determinats materials (com fotocòpies) d’ús de l’alumnat i de qualsevol altra activitat didàctica

Per tot això, sense ser obligatori, és aconsellable que l’alumnat formi part d’aquesta associació, ja que li reportarà avantatges al llarg de tot el curs.

La quota és de 20€, a ingressar a qualsevol sucursal de La Caixa al número de compte 2100-4920-01-2200020259.

Aquest pagament s’ha de fer mitjançant el caixer automàtic o per transferència bancària, ja que d’altra banda el banc cobrarà una comissió.

Important: al resguard ha de figurar nom i cognoms de l’alumne, així com el nivell escolar en què està matriculat. Aquest resguard es lliurarà al tutor/a el primer dia de classe.

La presidenta de l’associació és l’alumna Concepción Hernández Ibernón. Per a qualsevol comunicació contactar amb el centre.