KA2

Ja hem començat les activitats del nostre projecte Erasmus KA2. L’equi🇮🇹Nova mobilitat de l’equip d’Infantil per continuar amb el nostre projecte Erasmus KA2. Esta vegada visitem les escoles sòcies en Conversano, Italia. Hui hem conegut l’escola Vía De Amicis, una de les que composen el grup d’escoles I Circolo Didattico “Giovanni Falcone”. Hem visitat l’alumnat, que ens ha Donat la benvinguda amb dances i cançons. També ens han convidat a esmorzar i hem pogut entregar un detall a la directora del centre, junt amb informació de Riba-roja @ayto_riba_roja De vesprada hem presentat les activitats de ciències realitzades en estiu amb les famílies i hem pogut comentar detalls del projecte amb els inspectors de l’agencia nacional búlgara, coordinadora d’aquest projecte. Un dia molt emocionant per a tots!🥰 #steam #erasmusdays #erasmuska2 #sepie_gob #conversano #cervantesribarojadeturiap d’infantil s’uneix a altres països europeus per treballar en metodologia STEAM. Mira els reels per a més informació.

Bulgaria-KA2