KA2

Ja hem començat les activitats del nostre projecte Erasmus KA2. L’equip d’infantil s’uneix a altres països europeus per treballar en metodologia STEAM. Mira els reels per a més informació.

Bulgaria-KA2

Erasmus KA 2 en Polonia 🇵🇱 Us expliquem com ens ha anat el quart dia del nostre viatge.
Al matí hem tornat al centre educatiu on hem rebut formació sobre el nou ús de la plataforma E-Twinning.
A continuació, ens hem desplaçat a l’ajuntament de Jasien on ens ha rebut l’alcalde per a donar-nos la benvinguda i explicar-nos, breument, com és la vida en aquest poble
Després del dinar en el centre, hem dedicat la vesprada a programar noves activitats.
Tornarem a València amb propostes interessants que treballarem els cinc països participants.💪🏻👏🏼 Os contamos cómo nos ha ido el cuarto día de nuestro viaje.
Por la mañana hemos vuelto al centro educativo donde hemos recibido formación acerca del nuevo uso de la plataforma E- Twinning.
A continuación, nos hemos desplazado al ayuntamiento de Jasien donde nos ha recibido el alcalde para darnos la bienvenida y explicarnos brevemente cómo es la vida en este pueblo
Tras una comida de catering en el centro, hemos dedicado la tarde a programar nuevas actividades.
Volveremos a Valencia con propuestas interesantes que vamos a trabajar los cinco paises participantes.❤️🌺

El Cervantes ha començat la primera mobilitat en el marc del projecte Erasmus KA2 amb el que participa amb altres països. Italia, Polonia, Rumania, North Macedonia, España i Bulgaria es reuneixen en Kazanlak, Bulgaria, per compartir les primeres activitats i planificar-ne les futures del projecte. Hui hem presentat les respective d escoles i l’alumnat ens ha donat una grata benvinguda