Ja hem començat les activitats del nostre projecte Erasmus KA2. L’equip d’infantil s’uneix a altres països europeus per treballar en metodologia STEAM. Mira els reels per a més informació.
Erasmus KA 2 en Polonia Us expliquem com ens ha anat el quart dia del nostre viatge.
Al matí hem tornat al centre educatiu on hem rebut formació sobre el nou ús de la plataforma E-Twinning.
A continuació, ens hem desplaçat a l’ajuntament de Jasien on ens ha rebut l’alcalde per a donar-nos la benvinguda i explicar-nos, breument, com és la vida en aquest poble
Després del dinar en el centre, hem dedicat la vesprada a programar noves activitats.
Tornarem a València amb propostes interessants que treballarem els cinc països participants. Os contamos cómo nos ha ido el cuarto día de nuestro viaje.
Por la mañana hemos vuelto al centro educativo donde hemos recibido formación acerca del nuevo uso de la plataforma E- Twinning.
A continuación, nos hemos desplazado al ayuntamiento de Jasien donde nos ha recibido el alcalde para darnos la bienvenida y explicarnos brevemente cómo es la vida en este pueblo
Tras una comida de catering en el centro, hemos dedicado la tarde a programar nuevas actividades.
Volveremos a Valencia con propuestas interesantes que vamos a trabajar los cinco paises participantes.
El Cervantes ha començat la primera mobilitat en el marc del projecte Erasmus KA2 amb el que participa amb altres països. Italia, Polonia, Rumania, North Macedonia, España i Bulgaria es reuneixen en Kazanlak, Bulgaria, per compartir les primeres activitats i planificar-ne les futures del projecte. Hui hem presentat les respective d escoles i l’alumnat ens ha donat una grata benvinguda
En aquesta ocasió hem viatjat a Macedònia del Nord per realitzar una de les visites programades en el marc del nostre projecte Erasmus KA2 “STEAM education in kindergarten – a step toward to the future.”
El primer dia hem visitat una de les escoles Breshia, a la localitat de Debar, on mestres i alumnes ens han rebut d’una manera molt especial. L’escola compta amb diversos espais com aula Montessori i aula multisensorial.
A continuació, cada país ha exposat una presentació amb les activitats realitzades fins ara dins del projecte amb l’alumnat dels seus centres.
Quantes idees interessants hem compartit!!