PROTOCOLO ENTRADAS-SALIDAS EN DÍAS LLUVIOSOS

Los días en los que se presente un episodio de LLUVIAS ACTIVAS, se seguirá el siguiente protocolo:

ENTRADAS

1) Todas las clases de Educación Infantil entrará por su puerta habitual.
2) Los grupos de 1º y 2º de Educación Primaria entrarán por la puerta de conserjería, en la Av. 9 de Octubre (frente a Druni)
3) Los grupos de 3º, 4º, 5º y 6º de Educación Primaria entrarán por la puerta del patio habitual.
4) NO SE HARÁN LAS FILAS DEL PATIO, el alumnado entrará al edificio cuando llegue al centro.

SALIDAS

Si llueve al salir, los grupos saldrán por las puertas indicadas en el apartado de entradas:

1) Educación Infantil, 3º, 4º, 5º y 6º saldrán por su puerta habitual.
2) 1º y 2º de Primaria saldrán por la Av 9 de Octubre, frente a Druni.
3) En caso de existir parejas de hermanos en Primaria en el que haya un hermano/a en  los grupos de 1º o 2º, y el mayor/la mayor en los grupos de 3º, 4º, 5º o 6º, se enviará al hermano mayor a salir junto al pequeño por la puerta de la avenida 9 de Octubre.
4) En en caso de que haya hermanos en ambas etapas (Infantil y Primaria), dado que Infantil sale un poco antes, no hay conflicto en el momento de la salida.

COMEDOR

En caso de lluvias a la hora de la salida del comedor, TODOS LOS COMENSALES SALDRÁN POR LA PUERTA DE LA AVENIDA 9 DE OCTUBRE.

Os recordamos que el primer turno (Infantil y 1º de Primaria) ya se pueden recoger a partir de las 13:45 puesto que han terminado de comer, y el alumnado del 2º turno termina a las 14: 20 aproximadamente.

Os rogamos que los recojáis cuanto antes, porque a los comensales se les mantiene en los pasillos porque las aulas están ocupadas por el profesorado, y se genera una cantidad de ruido realmente importante, por no mencionar los posibles ATASCOS de tráfico.

ESTE PROTOCOLO SE EMPLEARÁ EN CASO DE LLUVIAS ACTIVAS. Si chispea se entrará de la manera habitual, y son las indicaciones para TODO EL CURSO ESCOLAR.CEIP CervantesPROTOCOL D’ENTRADES I EIXIDES EN CAS DE PLUGES

Els dies en què es presente un episodi de PLUGES ACTIVES, se seguirà el següent protocol:

ENTRADES

1) Totes les classes d’educació infantil entraran per la porta habitual.
2) Els grups de 1r i 2n d’Educació Primària entraran per la porta de consergeria, a l’Av. 9 d’Octubre enfront Druni)
3) Els grups de 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària entraran per la porta del pati habitual.
4) NO ES FARAN LES FILES DEL PATI, l’alumnat entrarà a l’edifici quan arribe al centre.

EIXIDES

Si plou a l’eixida, els grups eixiran per les portes indicades a l’apartat d’entrades:

1) Educació Infantil, 3r, 4t, 5è i 6è eixiran per la seva porta habitual.
2) 1r i 2n de Primària sortiran per l’Av 9 d’Octubre, davant de Druni.
3) En cas d’existir parelles de germans a Primària en què hi haja un germà/na en els grups de 1r o 2n, i el major/la gran en els grups de 3r, 4t, 5è o 6è, s’enviarà al germà gran a sortir al costat del nen per la porta de l’avinguda 9 d’Octubre.
4) En cas que hi haja germans en les dues etapes (Infantil i Primària), atès que Infantil ix un poc abans, no hi ha conflicte en el moment de l’eixida.

MENJADOR

En cas de pluges a l’hora de la sortida del menjador, TOTS ELS COMENSALS EIXIRAN PER LA PORTA DE L’AVINGUDA 9 D’OCTUBRE.

Vos recordem que el primer torn (Infantil i 1r de Primària) ja es poden arreplegar a partir de les 13:45 ja que han acabat de dinar, i l’alumnat del 2n torn acaba a les 14:20 aproximadament.

Vos preguem que els recolliu com més prompte millor, perquè als comensals se’ls manté als passadissos perquè les aules estan ocupades pel professorat, i es genera una quantitat de soroll realment important, per no esmentar els possibles EMBUSSOS de trànsit.

AQUEST PROTOCOL S’EMPLEARÁ EN CAS DE PLUGES ACTIVES. Si espurna s’entrarà de la manera habitual- Aquest protocol és per TOT EL CURS ESCOLAR.