
Aquest és l’espai que emprarem com a portafoli del procés d’aprenentatge del projecte “El naixement d’una illa”, de l’artista Estelle Jullian.
17 de gener: comencem per fer el títol i la portada de la nostra llibreta portafoli. Fem un llistat de com ens agradaria que fora la nostra illa ideal.


24 i 31 de gener: comencem a construir les nostres illes imaginàries per grups, on reflectim els elements de natura que tenen, els perills que poden trobar-se a l’illa o als seus voltants, les oportunitats que poden sorgir en una illa com aquesta, així com les aventures que podríem viure en elles.



7 de febrer: comencem a exposar les nostres illes a les companyes i companys.








11 d’abril
Reflexionem sobre la cita de Shakespeare:
“Crec que s’emportarà esta illa en la butxaca i li la regalarà al
seu fill com si fora una poma. I sembrant llavors en la mar,
produirà noves illes.”
Hem creat les nostres pròpies illes de butxaca, escrivint en cadascuna d’elles una cosa que pensem que tenim bona de nosaltres.
Després hem creat un arxipèlag amb totes elles:

2 de maig: fotografiem tolls
Aprofitant que ha plogut, eixim al pati per fotografiar tolls que després ens serviran per calcar i imaginar noves illes.








9 de maig
Avui hem tornat al pati, ja que ahir havia plogut. No quedaven tolls, però sí marques d’humitat al terra. Amb clarió, hem aprofitat per imaginar illes i crear arxipèlags.



Després, hem pujat a classe, hem vist les fotografies de la setmana anterior i hem perfilat i retallat les illes de les fotografies impreses.
16 de maig
Les hem apegades a un mapa amb escala i rosa dels vents.




23 i 30 de maig
Preparem l’exposició al passadís de l’escola i convidem a les famílies a visitar-la.




