Sol·licitud de baixa d’extraescolars

Per donar de baixa al teu fill/a del servei d’extraescolars del centre, cal que emplenes aquest formulari. Posteriorment, i abans que passen dos dies lectius de l’entrega d’aquest formulari online, la Direcció del centre et contestarà al correu de la resolució definitiva.

Moltes gràcies per fer ús d’aquest servici en línia. Entre tots i totes ajudarem a estalviar paper al centre educatiu.

Para dar de baja a tu hijo/a del servicio de extraescolares del centro, tienes que rellenar este formulario. Posteriormente, y antes de que pasen dos días lectivos de la entrega de este formulario en línea, la Dirección del centro te contestará al correo de la resolución definitiva.

Muchas gracias por hacer uso de este servicio en línea. Entre todos y todas ayudaremos a ahorrar papel en el centro educativo.

Baixa extraescolars

Nom i cognoms del pare/mare/tutor/tutora(Requerit)
Nom i cognoms de l'alumne/a(Requerit)
Escriu les extraescolars on vulgues sol·licitar la baixa del teu fill/a:(Requerit)