PORTES OBERTES – DIA EN FAMÍLIA

Des de la Comissió mixta de portes obertes del CEIP Cervantes us informem que el proper diumenge 26 de març celebrarem la jornada de portes obertes i finalitzarem aquesta amb una paella a les nostres instal·lacions per fer comunitat.

La jornada de portes obertes va destinada a aquelles famílies que ens volen conèixer i volen formar part de la nostra comunitat. No obstant això, les famílies del Cervantes hi podran col·laborar assistint-hi durant la jornada de matí al centre per ajudar, si cal, i acompanyar estes noves famílies a conèixer-nos.

Durant la jornada de matí i de vesprada hi haurà tallers a càrrec de l’empresa Fem escola.

A migdia, i amb la col·laboració de Serunión, ens cuinaran una paella per a tots i totes. És per això que necessitem saber quantes famílies voleu participar en aquesta paella familiar i us facilitem aquest formulari, el qual estarà obert fins el diumenge 12 de març. Durant la setmana del 13 al 16 de març podreu vindre a l’escola a fer el pagament del preu simbòlic de la paella: majors 4€ i menuts/des 2€. Amb aquest preu tractarem que ens entre la paella, un aperitiu i un dolcet per tancar la jornada.

Estem molt contentes d’organitzar esdeveniments com aquest, que ens permet estar en família i fer comunitat. Us esperem!

Aquest formulari ja no està disponible.