Material escolar 2023 – 2024

L’alumnat d’educació infantil en aquest curs escolar NO hi portarà cap llibre de text.

L’alumnat de primer cicle rebrà els llibres de text en començar el curs, ja que el tràmit de compra es realitzarà centralitzat des del centre educatiu. Cal saber que des de la CECE se subvenciona la compra d’aquests llibres en una quantitat total de 160€ per xec llibre per alumne. Aquesta quantia no s’ha modificat en l’actualitat, cosa que els preus dels llibres de text s’han disparat a l’alça. Doncs, per fer una compra eficient i ajustar-se a aquesta quantia, des del centre educatiu farem les gestions oportunes amb empreses externes al centre que ens ho tramiten i ens porten els llibres respectant el preu estipulat per la CECE. En setembre s’haurà de signar el xec llibre per poder rebre els llibres al centre.

L’alumnat de segon i tercer cicle hi participa en la convocatòria de banc de llibres de la CECE. La gestió dels llibres de text es realitza des del centre educatiu. Les famílies només heu de signar el full de compromís d’ús dels llibres de text que us facilitarem a l’inici de curs.

ACTIVITY BOOK PRIMÀRIA: l’alumnat de tercer, quart, cinqué i sisé de primària han de comprar el quadern de treball de l’àrea d’anglés. En setembre rebreu instruccions d’on podeu anar a comprar-lo.

MATERIAL ESCOLAR PRIMÀRIA